https://docs.google.com/present/edit?id=0AaWlzM8W-gAEZGY0ZHM1cWNfMTE4NHBmM3FnOXBo&hl=es
Enlace a codePad
http://codepad.org/E83kAXeS
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Código del programa Pedra Papel Tesoiras
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
#include <stdio.h> #include <stdlib.h> int main() { int opcion_ordenador = 1, opcion_xogador = 1, continuar = 1; /* 1 - Pedra, 2 - Papel, 3 - Tesoira */ // Inicializase o xerador de números aleatorios srand ( time(NULL) ); while (continuar) { // Xerase a xogado do ordenador, un número entre 1 e 3 opcion_ordenador = (rand() % 3) + 1; printf("Pulse a sua xogada 1 - Pedra, 2 - Papel, 3 - Tesoiras.\n"); scanf("%d", &opcion_xogador); if (opcion_ordenador == opcion_xogador) { if (opcion_xogador == 1) printf("Empate, O ordeador e o usuario, xogaron 1 - PEDRA\n"); if (opcion_xogador == 2) printf("Empate, O ordeador e o usuario, xogaron 2 - PAPEL\n"); if (opcion_xogador == 3) printf("Empate, O ordeador e o usuario, xogaron 3 - TESOIRA\n"); } if (opcion_ordenador == 2 && opcion_xogador == 1) { printf("Ordeador xogou PAPEL usario xogou PEDRA, gana o ORDEADOR\n"); } if (opcion_ordenador == 3 && opcion_xogador == 1) { printf("Ordeador xogou TESOIRA usario xogou PEDRA, gana o XOGADOR\n"); } if (opcion_ordenador == 1 && opcion_xogador == 2) { printf("Ordeador xogou PEDRA usario xogou PAPEL, gana o XOGADOR\n"); } if (opcion_ordenador == 3 && opcion_xogador == 2) { printf("Ordeador xogou TESOIRA usario xogou PAPEL, gana o ORDEADOR\n"); } if (opcion_ordenador == 1 && opcion_xogador == 3) { printf("Ordeador xogou PEDRA usario xogou TESOIRA, gana o ORDEADOR\n"); } if (opcion_ordenador == 2 && opcion_xogador == 3) { printf("Ordeador xogou PAPEL usario xogou TESOIRA, gana o XOGADOR\n"); } printf("Desexa 1 - Xogar ou 0 - Sair.\n"); scanf("%d", &continuar); } return 0; }
No hay comentarios:
Publicar un comentario